Sekretariatet står for det daglige arbeidet med mesterbrevordningen. Arbeidet skjer på grunnlag av de rammer og planer som Mesterbrevnemnda har vedtatt. Sekretariatet gir først og fremst service til mestere og informasjon til de som vil vite mer om mesterbrevordningen.
Våre oppgaver er:
administrasjon av mesterbrevordningen på vegne av Mesterbrevnemnda
utvikling og vedlikehold av mesterregistere
kontinuerlig utvikling og oppdatering av mesterutdanningen
behandling av søknader om mesterbrev
oppfølging av ulovlig bruk av mestermerket og mestertittel
oppfølging av klagesaker på mestere
utgivelse av magasinet MESTER
markedsføring av mesterbrevordningen
studieveiledning og rekruttering
Spørsmål om mesterbrevordningen? Snakk med oss! Dersom din henvendelse gjelder faktura, betaling av mesteravgiften, firmatilknytning, utskrift av mesterbrev eller liknende kan dette gjøres ved å logge inn på mitt mesterbrev. Bestilling av innrammede mesterbrev gjør du her.
We use cookies on Mesterbrev | Mesterbrevnemnda. A cookie is a small text file that is downloaded and stored on your computer when the website is opened. The cookie is used to for example store login details, remember your products in shopping cart, or register which pages you visit. This is for us to provide a better experience customized for you.
Click here to read more
Approve